ATSISKAITYMO BŪDAI
Elektroninė bankininkystė
Naudodamiesi ja Jūs greitai, patogiai, o svarbiausia saugiai atsiskaitysite už prekes iš savo banko sąskaitos. Jums nereikės patiems formuoti pavedimo, tai už jus padarys pati sistema. Jums tereikia įprastai vykdyti užsakymą ir vadovautis nuorodomis. Apie Jūsų atliktą apmokėjimą mes sužinosime netrukus po atsiskaitymo įvykdymo, taigi prekes gausite greičiau.
Išankstinis bankinis pavedimas
Pasirinkę šį atsiskaitymo būdą, sau įprastu būdu perveskite pinigus už prekes į UAB Argestus sąskaitą. Mokėjimo paskirties laukelyje būtinai nurodykite užsakymo numerį.
Rekvizitai mokėjimui:
Gavėjo pavadinimas: UAB Argestus
A/s: LT294010051005599684
Bankas: Luminor Bank AS
Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris
Suma: tiksli Jūsų užsakymo suma
Mokėjimas kortele
Tai greitas ir patogus būdas iškart atsiskaityti už prekes.
Svarbu: Atsiskaitymai kortele vykdomi tik jei Jūsų kortelę išdavęs bankas dalyvauja saugių atsiskaitymų internetu programose (MasterCard SecureCode arba Verified by Visa). Suvedus kortelės duomenis Jūs galite būti nukreiptas į Jūsų kortelę išdavusio banko puslapį saugos kodo suvedimui, kuris reikalingas Jūsų tapatybės patvirtinimui. Jei mokėjimas nebus patvirtintas, prašome kreiptis į Jūsų kortelę išdavusį banką arba pasirinkti kitą mokėjimo būdą.
Mokėjimas kortele/Apple Pay/Google Pay pristatymo metu
Pasirinkus šį atsiskaitymo būdą, galėsite atsiskaityti mokėjimo kortele ir Apple Pay/Google Pay, kai prekės bus pristatytos ir/ar atliktos paslaugos.
Priimame šiuos mokėjimo būdus:
PREKIŲ PRISTATYMAS
Pristatymo būdas
Prekes pristato pardavėjas/pardavėjo įgaliotas atstovas arba kurjeris.
Pristatymo kaina
Prekių pristatymas visoje Lietuvoje yra NEMOKAMAS.
Jei prekių nėra sandėlyje
Jei prekių nėra sandėlyje, pristatymo terminas su pirkėju derinamas atskirai.
Prekių priėmimas
Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente bei, dalyvaujant darbuotojui, kuris pristatė (pateikė) Jums siuntą, surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:
- prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
- prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.
Priimdami užsakytas prekes, patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite vežėjo važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo–priėmimo dokumente.
GRĄŽINIMO IR GARANTIJOS INFORMACIJA
Kokybės garantija
- Visos mūsų el. parduotuvėje parduodamos elektronikos prekės yra skirtos Europos regiono rinkai, todėl visoms prekėms taikomi gamintojų nustatyti garantiniai terminai ir reikalavimai.
- Pagal Europos Sąjungos direktyvą 1999/44/EC, visoms prekėms yra taikomas ne trumpesnis nei 24 mėn. garantinis periodas.
- Pateikiant prekę garantiniam remontui, pakanka turėti pirkimo dokumentą arba užpildytą garantinį lapą.
Pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, kad pakanka turėti pirkimo dokumentą (kasos čekį, sąskaitą-faktūrą ar lizingo sutartį), jei jame yra tiksliai nurodytas gaminys. Toks dokumentas patvirtina prekės įsigijimo datą ir asmenį, kuris įsigijo prekę. Pardavėjo garantinį lapą papildomai pateikti būtina tik tuomet, jei pirkimo dokumente nėra tiksliai nurodytas prekės modelis (tokiu atveju garantiniame dokumente turi būti nurodyti prekės identifikavimo duomenys).
Jei gauta prekė yra brokuota arba nepilnos komplektacijos:
- Pirkėjas, norintis pateikti pretenziją dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali elektroniniu paštu [email protected].
- Teikdamas pretenziją pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
– Prekės užsakymo numerį ar pirkimo dokumentą;
– Pateikti/įvardyti prekės broko, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
– Pateikti vaizdinius įrodymus, t.y. nuotraukas ir/ar filmuotą medžiagą (visos prekės nuotrauką; brokuotos vietos nuotrauką; prekės pakuotės nuotrauką; etiketės su brūkšniniu kodu, esančiu ant prekės pakuotės, nuotrauką); - Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
– brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke;
– ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
– prašoma grąžinti sumokėtus pinigus. - Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.
Grąžinimo sąlygos
- Pirkėjas nenurodydamas priežasties per 14 (keturiolika) dienų turi grąžinti prekes pranešdamas apie tai elektroniniu paštu [email protected].
- Šia teise Pirkėjas negali pasinaudoti sudarius vieną iš Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.22810 straipsnio 2 dalyje išvardintų sutarčių.
- Pirkėjas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti prekes tik tuo atveju, jei visos grąžinamos prekės yra su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais ir originalia pakuote, vienkartinė prekių pakuotė nėra pažeista, t.y. prekės nepraradusios tokios išvaizdos, kokia buvo parduotos.
- Gavus el. laišką apie norą grąžinti prekes, prekės turi būti grąžintos Pirkėjo sąskaita per 14 dienų (keturiolika) nuo pranešimo gavimo.
- Pardavėjui gavus grąžinamas prekes ir įvertinus jų kokybę, per 14 (keturiolika) dienų nuo prekės sugrąžinimo bus grąžinta prekės kaina be prekių pristatymo išlaidų.
- Pirkėjas negali pasinaudoti 1 punkte nustatyta teise grąžinti prekių, jeigu prekės nebegali būti grąžintos dėl prekinių savybių praradimo (netekimo).
Garantijos sąlygos
- Įranga gali būti sumontuota tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
- Garantija įsigalioja nuo įrangos įsigijimo datos.
- Įrangai sugedus garantiniu laikotarpiu, garantinis remontas atliekamas nemokamai.
- Garantijos metu pakeistos brokuotos detalės grąžinamos iki UAB Argestus serviso.
- Įrangos garantijos metu pakeistoms detalėms taikomas toks pats kokybės garantijos terminas, koks buvo nustatytas pirkėjo įsigytai prekei.
- Įrangos montavimo darbus privalo atlikti kvalifikuoti ir sertifikuoti oro kondicionavimo ir vėdinimo sistemų montavimo meistrai ir/ar įmonės.
- Garantiniame lape turi būti įrašyti prekę sumontavusių ir paleidimo derinimo darbus atlikusių asmenų ir/ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data.
- Sumontuotai įrangai privalo būti atliekama reguliari būtinoji techninė profilaktika (aptarnavimas) du kartus per metus ir tai turi būti oficialiai patvirtinta įrangos savininko ir techninę priežiūrą atlikusios įmonės atstovo parašais. Oro kondicionavimo ir šaldymo įrangos techninė profilaktika apima, bet neapsiriboja šaltnešio slėgio ir elektrinių jungčių patikrinimu, vidinių ir išorinių oro kondicionierių blokų filtrų bei šilumokaičių valymu ir kitais būtinaisiais profilaktikos darbais.
Garantija netaikoma šiais atvejais:
- Jei įranga buvo sumontuota už Lietuvos Respublikos teritorijos ribų.
- Jei nepateikiami prekės pirkimo dokumentai.
- Jei įranga eksploatuojama nesilaikant reikalavimų, nurodytų šiose garantinėse sąlygose ir/ar prekės vartotojo instrukcijoje, kuri yra pateikiama pirkėjui kartu su preke, įskaitant, tačiau neapsiribojant atvejais, kai prekė surūdija dėl vartotojo instrukcijoje nurodytų prekės eksploatacijos reikalavimų pažeidimo.
- Jei pirkėjas savavališkai išmontuoja, išardo prekę, pažeidžia prekės plombas.
- Jei po įsigijimo mechaniniai pažeidimai atsirado dėl pirkėjo kaltės eksploatuojant prekę (dėl smūgio, kritimo ar kitokio mechaninio poveikio padarytų pažeidimų).
- Jei prekė sumontuota nesilaikant gamintojo montavimo instrukcijų, kurios pirkėjui pateikiamos kartu su preke, reikalavimų (neteisingai prijungus elektros maitinimą, esant per dideliam slėgiui, elektros įtampos svyravimams ir pan.).
- Jei prekę sumontavo ir paleidimo derinimo darbus atliko neatestuota įmonė ar asmuo, neturintis kvalifikacinio dokumento, suteikiančio teisę atlikti prekės montavimo ir paleidimo derinimo darbus.
- Jei į garantinį lapą nėra įrašyti prekę sumontavusių ir paleidimo derinimo darbus atlikusių asmenų ar įmonių kvalifikacinių pažymėjimų ar atestatų numeriai, įmonių pavadinimai, asmenų pavardės ir šių darbų atlikimo data.
- Jei gedimas atsirado dėl to, kad pirkėjo savarankiškai pasirinktas projektuotojas parengė netinkamą projektą, kurio pagrindu buvo sumontuota prekė.
- Jei prekė sugadinta dėl ne nuo gamintojo ir/ar pardavėjo priklausančių veiksnių.
- Jei prekė buvo eksploatuojama netinkamomis sąlygomis, pavyzdžiui, padidinto dulkėtumo ar itin drėgnos aplinkos sąlygomis (vykstant patalpų remontui ir pan.).
- Jei prekė – oro kondicionierius, kuris nėra pritaikytas patalpų šildymui buvo eksploatuojamas lauke esant minusinei temperatūrai.
- Jei nebuvo atliekama reguliari būtinoji techninė profilaktika (aptarnavimas) du kartus per metus ir/arba aptarnavimas nebuvo oficialiai patvirtintas įrangos savininko ir techninę priežiūrą atlikusios įmonės atstovo parašais.